Autumn Wishlist

A máme tu podzim a s ním věci, které prostě potřebuji! Co se týče kosmetiky, mám momentálně zásoby a nepotřebuji utrácet, u oblečení je to stejné, mám zrovna poměrně dost sak a už nějaký ten rok oblíbený kabát, což skvěle doplňuji šátky a různými náhrdelníky. Co ale opravdu musím mít?


1) Nars Blush - Mata Hari 
Už dlouho si chci pořídit high-end tvářenku a rozhodila jsem se pro tuhle studenou růžovou se saténovým finishem. Nars tvářenky jsou proslulé a myslím, že s ní neprohloupím. Navíc když budu mít ty kulatiny...

2) Eucerin Zklidňující noční krém proti zčervenání
Tento krém jsem měla možnost testovat nějaký ten týden ve vzorečcích a naprosto mě nadchnul! Červenání opravdu redukuje, regeneruje a má pokožka je po ránu opravdu krásná. 

3) Bourjois Healthy Mix Foundation
Tenhle makeup jsem už měla a byl bezvadným sjednocovačem, což na podzim potřebuji, takže směle do něj! Navíc je upgradovaný, tak uvidíme co dokáže.


4) Rimmel Salon Pro - 701 Jazz Funk
Rimmelácké laky zbožňuji a o tomhle jsem se doslechla samou chválu o neskutečné desetidenní výdrži. Musí být můj, navíc když je na něj v Rossmannu akce!

5) Lindex svetr s pleteným vzorem
Svetry na podzim/zimu miluji, bohužel jejich životnost není dlouhá a proto si musím každý rok aspoň jeden koupit. Je mi líto ale dát za něj více jak tři stovky a tak čekám, až bude ve slevě..

6) Reserved  crossbody kabelka
Listonošky do školy miluji, ale ta má je už na vyhození a pak mám nějaké menší, do kterých se mi nevejde notebook, nebo desky. Už jsem na ni v obchodě koukala, ale je k mé malé postavě taková velká a tak se dál ohlížím po podobné.

7) Baťa kotníčková obuv
Ach ano, podzimní a zimní boty mi schází. Vybrala jsem si jednoduchý střih a v semišovém provedení, což mám moc ráda. Bez podpatku, aby se mi dobře dobíhalo do školy. Ještě tak se odhodlat ke koupi.

Jaký je Váš podzimní must have list?  Zaujalo Vás u mě něco? :-)


3 komentáře:

  1. tvarenka ma velmi peknu farbu a nars je urcite dobra volba :D
    ja na jesen planujem urcite nejaku smokey eyes paletku a topanky (podobne tym co mas na obrazku) :)
    ~moon

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja mám nedostatok jesenných/zimných topánok, tiež si plánujem kúpiť také kotníkové, no na nejakom decentnom podpätku :-) inak pekný wishlist, aj sveter sa mi páči.

    OdpovědětVymazat
  3. ten červený svetr z lindexu je nádherný ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)