Podzimní TAG

Ó jak já mám ráda tyhle tagy laděné do ročních období, tak se honem na jeden vrhnu!

1) Oblíbený produkt na rty
Tohle je pro mě hrozně těžká kategorie, protože na rty dávám každý den něco jiného. Nejraději mám na podzim asi tónovací balzámy, různá labella a tak podobně.. Například nude Color Whisper, a nebo můj velice oblíbený balzám Essence, který je krémový a nechá na rtech božský nádech.


2) Oblíbený lak na nehty
Jako každý podzim miluji vínově a temně laděné laky.


3) Oblíbený podzimní nápoj
Často tato otázka zní "oblíbený nápoj z Costy, Starbucks" atd. Ale do těchto kaváren nechodím. Takže to beru prostě obecně, jako oblíbený nápoj. Jedním z důvodů je, že se u mě objevila alergie na laktózu a já kávu miluji právě s mlékem, takže mám už utrum.
Naučila jsem se pít sojové mléko a momentálně je mé oblíbené tohle vanilkové Alpro.


4) Oblíbená svíčka
O bože Ikeácká lesní směs! 


5) Oblíbený módní doplněk
Šátky, šály, náušnice, to je moje! 

6) Oblíbený film
Můj nejoblíbenější film je Amélie z Montmartru, na tu bych se mohla dívat od rána do večera a v každém roční období. Takže Amélie! 


7) Co na podzimu miluji
Barvy, ty barvy listí, pošmourno, zimu, vítr, šumění listí, šály a kabáty, teplé svetry, večerní pálení svíček, horké nápoje a chumlání se v posteli a taky Halloween!

A jaký je Váš podzim? Vaše oblíbené produkty a co máte rády? :-)

7 komentářů:

  1. Ikea sviecky! Tie su uplne najlepsie, jedine ktore aj naozaj v izbe citim ze vonaju :)))

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam tiez rada tmave laky, ruze silnejsie vone a klobuciky na hlavu :)


    Inak posledny tyzden super BIELENDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ikea svíčka je nejlepší. Objevila jsem ji teprve nedávno, ale nemůžu se jí nabažit. Úžasně voní!

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tu samou svíčku mám a je skvělá, jinak Color Whisper mám korálový a používám ho občas :)

    OdpovědětVymazat
  5. S podzimními laky to mám stejně;) Mám podobný tmavý červený odstín jako ty, akorát od Rimmel;) A svíčky z Ikei mám asi tři;)

    OdpovědětVymazat
  6. S podzimními laky to mám stejně;) Mám podobný tmavý červený odstín jako ty, akorát od Rimmel;) A svíčky z Ikei mám asi tři;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)