La Roche-Posay a slavný SEROZINC


Stále se o něm mluví, ale nikdo ho nikdy neviděl. Ano, píšu o zázračném spreji, Serozincu! Jakoby se po něm slehla zem, když ho věhlasná Caroline Hirons všude chválí a doporučuje. Jen jeden problém s ním máme, je nedostupný. Seženete ho v zahraničí a jednou za půl roku na parfums.cz, kde je vždy okamžitě vyprodaný, ale třeba já měla štěstí a tak jsem ho za 204 Kč ulovila!

Serozinc je uklidňující sprej, který má léčit podrážděnou a poškozenou pokožku. Na obale je napsáno, že se jedná o tonikum pro mastnou až smíšenou pleť a ve skutečnosti je to roztok síranu zinečnatého a chloridu sodného. Má uklidňovat, hydratovat a pomáhat s regenerací, stahovat póry a působit antibakteriálně. Nepleťte si tento roztok s termální vodou, to je něco úplně jiného a taky funguje úplně jinak. Mimo to nechápu její boom s aplikací na obličej, protože termální vody díky minerálům spíše vysušují..

Obal má stejný jako termální vody a takové je i "sprejítko", krásně s ním zasáhnete celý obličej a nádherně to po ránu vzpruží. Používám ho po vyčištění a před nanesení krému, fluidu, olejíčku atd. Pokud používáte oleje, určitě víte, že se nanášejí na vlhkou pleť a tohle je ke zvlhčení ideální. 


Teď se dostáváme k účinkům, u nich jsou uživatelé rozdvojeni na dva tábory. Co vidí výsledky a co je nevidí. Já tak nějak stojím mezi těmito dvěma tábory. Někteří pějí ódy, jak mají pleť hydratovanou, bez pupínků a zahojenou. Sprej jsem používala i v období ekzému, akné, podráždění, ale nezaznamenala jsem nějaké hojící, regenerační účinky. Tedy hlavně ne první dva měsíce, ne v průběhu těch měsíců. Ale když se podívám na svou pleť zpětně tak ano, asi jí to prospělo. Možná ubylo pupínků, které vznikají z důvodu bakterií, sahání do obličeje atd. Pupínků je o trošku méně, ale nic závratného. Taky se mi zdá, že se mi méně ucpávají póry. Ale může to být tím, že bylo zkouškové a taky jsem až na tři výjimky byla pořád doma.

Doporučuji na vyzkoušení hlavně těm, kteří vědí, že mají pupínky kvůli sahání do obličeje, nebo z mobilních telefonů, prostěradel atd. Já mám akné hormonální, s čímž si neporadí ani vyhlášený Serozinc. Mám tedy po jeho použití dobrý pocit, že jsem pro svou pleť udělala něco víc.

Máte zkušenosti se Serozincem? Co si o něm myslíte? Jaké požíváte Vy tonikum? :-)


5 komentářů:

  1. vypadá dobře, ráda bych ho vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já o něm teda slyším poprvé a to mám tuhle značku fakt ráda... ale nevím, asi mi to nepříjde jako must-have :)
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. ještě jsem o něm neslyšela, ale zní to dobře! i když myslím, že to není něco co bych uměla zařadit do každodenní makeup routine :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  4. Bezvadná recenze, o Serozincu jsem se ještě moc nedočetla! Děkuju!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)