Medik8 - PoreCleanse Gel




Dnes Vám chci říct něco o gelu od společnosti Medik8, který efektivně funguje při problémech s mastnou pletí. Obsahuje kyselinu L-mandlovou, která je známá jako jemná AHA kyselina jejíž funkcí je exfoliace a hloubkové čištění pokožky. Má podobné účinky, jako kyselina glykolová, ale bez zápachu a podráždění. Dále obsahuje kyselinu salycylovou, což je BHA kyselina, která působí také exfoliačně a navíc má protizánětlivý účinek. Další složkou je L-mléčná kyselina, ta zase pokožku hydratuje a samozřejmě také exfoliuje. Tyto kyseliny odstraňují dráždící látky a vyhlazují jemné vrásky. Tento gel tedy působí i proti stárnutí pleti. Hlavním úkolem je hloubkové čištění pórů a denní exfoliace. Obsažené jemné čistící látky jsou získané z kukuřice, cukru a kokosového oleje.

Tento produkt má být vhodný pro všechny typy pleti, především pro pleť mastnou a smíšenou. Co je mi velmi sympatické je fakt, že neobsahuje SLES látky, parabeny, parfemaci a mýdla.

Gel po kontaktu s vlhkou pletí tvoří příjemnou pěnu a spíše nevoní než voní. Je znát, že to není drogérkový převoněný gel, naopak na mě vůní působí opravdu jako produkt z lékárny. Jak víte, pleť mám normální, takže nemohu posoudit účinky na pleť mastnou. Ale má přecitlivělá pokožka si tento gel chválí. Žádné zarudnutí, reakce. Pleť po použití působí vyčištěně a opeelengovaně. Póry jsou stáhnuté, černé tečky na nose nejsou po použití vidět. Už dlouho jsem si přála vyzkoušet exfoliaci kyselinami a tato mě nadchla. Je opravdu jemná, nedráždivá. Navíc co mě překvapilo je fakt, že pleť je opravdu hydratovaná, není po aplikaci vysušená! Gel se dle mého opravdu hodí na denní používání a jsem s ním nadmíru spokojená. 


Gel mě tedy opravdu okouzlil a jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela. Obsahuje 150 ml, což dle výrobce vystačí na 100 použití a stojí 440 Kč. Seženete ho na medaprex.cz, kde nabízejí spoustu produktů pro preblematickou, citlivou pokožku, ale také vlasovou péči a mnoho dalšího.

Co používáte pro exfoliaci Vy? :-)

7 komentářů:

  1. používám ho docela často a též jsem hodně spokojená :)
    pěkná recenze i fotky, tulipány miluju <3

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá dobře, vůbec značku ani krém neznám :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. WOW, nikdy jsem o této značce neslyšela, ale opravdu mě jejich produkty zaujaly, děkuju za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem o ní nikdy neslyšela, ale to složení vypadá vážně dobře. ;))

    OdpovědětVymazat
  5. wow, to složení!!! to moje bio srdéčko úplně zaplesalo:) Musím po gelu kouknout :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ooohohoo to vypadá skvostně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)