NARS - Mata Hari Blush


Kdo čte mé příspěvky pravidelně, určitě ví, že Mata Hari byla mým největším kosmetickým snem. Větším než slavné Naked paletky, štětce Sigma a jiné kosmetické grály. Značce Nars jsem podlehla už asi před dvěma lety a tajně jsem se stala její obdivovatelkou. Nars je mi mnohem sympatičtější, než profláklý MAC, který navíc (narozdíl od Nars) testuje jednotlivé složky produktů na zvířatech.

Nars mata hari blush 2

Zakladatel této luxusní kosmetické firmy je Francois Nars, který je znám tím, že byl frustrován omezeným výběrem kosmetických řad a tak teprve roku 1994 představil svou kolekci 12 rtěnek. Od té doby se značka rozrostla o více jak 400 produktů, které jsou známé svým vysokým obsahem pigmentů. Nars je nyní kultovní klasickou značkou a my ji seženeme pouze exkluzivně ve vybraných (pražských) Sephorách.

Nars tedy patří k dražším značkám, u nás poměrně předraženým. Tato tvářenka stojí v Sephoře 1040 Kč, avšak slečny, které navštěvují Sephoru ji mohou najít ve slevách, nebo na ně často využívají klubové slevy. Cena se pak může o nějakou stovku snížit. Na českém internetu je k nesehnání. Mně ji tedy koupila k Vánocům a narozeninám sestřička, která žije v Praze a má tak k Sephoře přístup kdykoliv.

Nars mata hari blush 3

No konec vykecávání a vrhnu se rovnou k mé milované Mata Hari. Oficiálně je popisovaná jako "rose petal pink" je to středně tmavá malinová růžová se studeným podtónem a saténovým finišem. Pro mě je dokonalý její fialový podtón, který úžasně lichotí bledulkám a slečnám se olivovým podtónem pleti, jako jsem já. Je opravdu krásně pigmentovaná. Má jemnou texturu a velmi lehce se nanáší a následně roztírá a nepráší. Důležitá a pozoruhodná je výdrž, která opravdu předčí 8 hodin! Co se týče toho saténového finishe, je nutno zmínit, že neobsahuje žádné třpytky a mně se zdá naprosto matná. No nezní to božsky?

+ Klasické černé balení se zrcátkem                                  - Vysoká cena
+ Nádherná barva se studeným podtónem                          - Dostupnost
+ Božská pigmentace
+ Více jak osmihodinová výdrž
+ Máslově jemná textura
+ Lehké rozetření, bez viditelných přechodů
+ Matná varianta
+ Stačí opravdu troška, výborně mleté - vydrží věky
+ Sedí i problémové a citlivé pokožce, nezpůsobuje iritace

Nars tvářenky se tedy staly mým "guilty pleasure" a mám rozhodně v plánu jejich kolekci rozšiřovat. Jsem z této krásky úplně na větvi a všem je mohu doporučit. Opravdu za to stojí.

Co Vy a NARS? Jaká je Vaše nejoblíbenější tvářenka? :-)

10 komentářů:

  1. Od Narsu jsem tvářenku nikdy neměla, ale nejednou jsem po nějaké toužila. Měla jsem jenom bronzer Laguna, který jsem ale po čase poslala dál. Celkem mě překvapilo, že Nars netestuje na zvířatech. Časem si určitě nějakou pořídím. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem docela koukala a hodně si u mě tím získal body :) O Laguně jsem uvažovala, ale nakonec jsem dala přednost voňavému Too Faced :)

      Vymazat
  2. Tak já jsem zase fanynka MAC, drží se mě to od prváku na VŠ, kdy jsem se přestěhovala do Prahy a ke značce poprvé přičuchla. Teď už na ní tolik nelpím, ale třeba tvářenky mám jen od MAC a jiné značky mě ke koupi ani moc nelákají (leda že bych je dostala, to by byla jiná... :D). V merku jsem měla Lagunu, ale nakonec jsem se rozhodla pro Barry M, je to můj první bronzer, tak jsem si to chtěla nejdřív osahat. Ale Lagunu mám stále ve wishlistu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od BarryM jsem měla tvářenku, byla vážně bezvadná, takže věřím, že bronzer bude taky stát za to! :)

      Vymazat
  3. Tak je krásná!:))) Od Narsu si chci taky v co nejbližší době nějakou tvářenku pořídit:)!

    OdpovědětVymazat
  4. Od značky Nars mám zatiaľ iba jeden produkt - lícenku Sin a bezmedzne ju zbožňujem!:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  5. Má tedy nádhernou barvu :) A bod za netestování na zvířatech.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám od NARS tvářenky asi 4 a jsou super, nejčastěji používám Orgasm, ale tahle by se mi taky moc líbila, má nádhernou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ta barva, bude vypadat krásně jak na opálené tváři tak i na té bledší v zimě :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)