Micelární voda od Garnier, uspěla?


Určitě jste všechny zaznamenaly ten boom, kdy micelárky dorazily i do drogérií. Tedy dorazily vlastně už dříve, ale tomu pokusu od Lirene nebo Dermacolu, se nedá říkát micelární voda. Tedy v jenom měsíci se objevily na našem trhu micelární vody od L´Oreal a Garnier, ale určitě víte, že je to jedna a ta samá značka. Dále jsem slyšela i o micelárce od Ryor a nově i Nivea. Já ale v obchoďáku sáhla po Garnier, protože mi cena 130 Kč za 400 ml přišla naprosto boží! Pokud jako já pět let kupujete Biodermu, jejíž cenu snad ani komentovat nemusím, tak prostě zajásáte. Zkoušela jsem mnoho lékárenských micelárek viz recenze a myslím tedy, že mám s čím porovnávat.

Micelární vodu používám ráno a potom nanáším krém. Večer pokud nejsem nalíčená ji opět použiji před nanášením krému. Pokud mám na sobě makeup, samotná micelárka dle mého nestačí. Použiji pleťové mléko, které micelárkou stáhnu a na konec aplikuji čistící gel/peeling atd. Testovala jsem tuto vodu nejdříve ráno a byla jsem překvapená, kolik nečistot jsem na tamponku našla, protože před testováním jsem používala Biodermu a takto znečistěný tampon jsem snad neměla. Odpoledne jsem zkusila polovinu obličeje otřít Garnierem a polovinu Biodermou. Verdikt byl jasný. Buď jsem měla polovinu odlíčenou Garnierem znečištěnější (asi blbost že), nebo čistí prostě lépe než slavná Sensibio. 

Určitě víte, že má pleť je citlivá a bála jsem se, abych se neosypala, nebo nebyla zarudlá. NE. Micelárka mi sedla jako poklice na hrnec. Musím říct, že není hořká jako Bioderma. Pro někoho zbytečnost, ale mě ta hořská chuť vadila, protože si rty vždy odličuji. Zdá se mi ale, že trochu lepí, což může někomu vadit. Já osobně po této micelárce pleť oplachuji studenou vodou, takže i to nevadí. Večer jak jsem již psala po micelárce používám mycí gel, takže opět micelárku něčím stáhnu a na pleti tak nezůstává. Víte, že byste micelární vodu měly smývat? Je to detergent stejně jako třeba mycí gely a ty také oplachujete. Balení je hezké, líbí se mi a zdá se mi, že dávkovač aplikuje pěkné množství, nepřetéká zbytečně moc produktu.


Celkově tedy micelárku doporučuji a momentálně řeším jeden z největších světových problémů a to, zda si Biodermu ještě někdy zakoupit. Vidím to na věrnost Garnieru.

Zkoušely jste? Jaká je Vaše oblíbená micelární voda?

17 komentářů:

  1. Mala som ju ale aktuálne používam micelárku od Nivea a neviem si ju vynachváliť, podla mna je lepšia ako táto Garnierka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až Garnierku doplácám, tak tu Niveí novinku vyzkouším, protože k drogérkovým mickám nemám už vůbec předsudky a teď vím, že jsou i lepší než ty drahé lékárenské :)

      Vymazat
  2. Chci ji právě vyzkoušet:)) tak to jsem ráda, že jsi s ní spokojená a snad budu taky:) ale vůbec jsem nevěděla, že se mají micelárky smívat...Je to docela blbé, protože naše hradecká voda je naprosto příšerná a celá pleť mi po ní vždy zrudne a občas mám po ní i exém na nějakých částeh obličeje:( Tak to budu muset smívat asi pitnou z lahví..nebo nevím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně voda také moc dobře nedělá, ale nemáme ji tak hroznou jako v Hradci. Pokud je stav pleti po vodě horší než po micelárce tak to nedělej, ale opravdu důkladně čisti třeba 3x, dokud není tamponek úplně čistý, jinak si ty micely se špínou v nich stále matláš po obličeji :)

      Vymazat
  3. Souhlasím! Já už přestanu pokoušet všechny micelárky, ještě mám dvě doma, ale pak už pojedu jen na vlně Garnieru :-)

    OdpovědětVymazat
  4. já už ji dodělávám, jsem s ní relativně spokojená, ale na očích mě trošku dráždí - neštípe, ale trochu červenám. nechápu, jak je možné, že s L'Oréalem, který má stejné složení, se mi to neděje! občas s ní odličuju i obličej (jinak používám zelenou Biodermu) a přijde mi to dostačující, tak na dva tampónky to dám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm cena a čistící schopnosti me nalakaly...diky za tip!

    OdpovědětVymazat
  6. Já si jednu dobu tenhle Garnier chtěla hroozně moc pořídit, ale zjistila jsem, že mi stačí L'oreal nebo Burjois :)
    I když si ji asi stejně jednou pořídím, protože mi přijde fakt super :)
    Moc hezká recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Bourjois nemá moc hezké složení, ten bych si na pleť nedala :/
      Děkuji :)

      Vymazat
  7. Zkoušela jsem a mám jí ještě doma...já jsem teď přesedlala na krémové čištění a dočištění Jarišovou vodou..Za mě perfekt :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na mě také, ale ještě o chlup lépe! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle micelárku si chci strašně moc pořídit!:) Hodně mě láka! Takže se po ní určitě podívám!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna dneska jsem na ni psala recenzi :) A koukám, že jsme se celkem shodli, na odlíčení mi taky nestačí a vyhovuje mi, že je bez parfemace :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Super, tak to já určitě Garnier někdy zkusím!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá super, tak až mi dojde Bioderma, tak možná vyzkouším. Mě teda zaujala info, že by se micelárka smývat, to jsem nevěděla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)