Monoi Tamanu, aneb znáte tento olej?


Kokosový olej byl hitem tohoto roku. Mluvilo a psalo se o něm všude a přišlo mi, že tento rok oleje v kosmetickém světě opravdu frčí. I já je mám ráda. A tak jsem musela vyzkoušet další. Monoi Tamanu je olej, který obsahuje z 90% monoi z Tahiti a z 10% přírodní olej tamanu. Že nevíte o čem to mluvím?

Olej tamanu je získáván ze sušených ořechů, po kterých také voní a následně je filtrován. Vzniká tak panenský olej, který je znám svými multifunkčními účinky, které jsou hojivé, protizánětlivé, antibakteriální a antiparazitické. Zjednodušeně je to olej, který přispívá k regeneraci buněk a sliznic a umí léčit například ekzémy, akné, nebo psoriázu. Pomáhá při revmatických bolestech, bolestech kloubů a svalů. Teď v létě bude vhodný na popáleniny, nebo bodnutí hmyzem. Umí ale i hydratovat a uklidňovat a je vhodný i pro péči o tělo a vlasy. 

Monoi je vonný olej, ten se vyrábí namáčením květů rostliny tiaré do kokosového oleje a to tradičním způsobem, který je starý více jak 2000 let, už tehdy jej Polynésané používali pro kosmetické, lékařské, nebo náboženské účely. Tyto oleje jsou známé svou parfemací, ale i hydratačními a masážními účinky na tělo a vlasy. Lze využít na tělo, vlasy, do koupele a po opalování. Je vhodný na masáže, protože umí uvolňovat svaly. Jak jsem psala je to vlastně kokosový olej a víme, že při běžné pokojové teplotě je tuhý a taje se zahřátím v dlaních.

Směs těchto dvou olejů je bez konzervantů, barviv, parabenů a obsahuje přírodní antioxidant a vitamín E. Samozřejmě není testován na zvířatech a byla vyrobena na Tahiti.

Vyzkoušela jsem tento olej na vše, co jsem zde vypsala. K masáži bolavých zad, relaxační masáži i koupeli, jako hydratační péči na tělo a první letní popálení. K odličování očního makeupu a hlavně k vlasovým zábalům a musím říct, že k tomu je naprosto perfektní! Není nic lepšího než nanést tento olej na vlhké vlasy, zabalit do igelitu a nechat přes noc působit. Ve všem mi vyhovoval a nenašla jsem nic negativního, spíš naopak ho mohu jen vychvalovat.


Jsem tímto olejem nadšená a doporučuji všem, protože si každý určitě najde něco, v čem jeho účinky ocení. 

125 ml stojí 299 Kč a je k sehnání na stránkách tahiti-tiaté, kterou doporučuji navštívit, pokud máte rádi oleje. Najdete zde čisté oleje tamanu, ale i péči o vlasy a pokud máte rádi kokosáky, tak jsou zde monoi například s vůní vanilky, nebo jasmínu! Olej proti komárům, ale i opalovací přírodní oleje. Opravdu veliký a zajímavý výběr!

Používáte nějaké oleje? :-)

10 komentářů:

  1. slyším o něm poprvé, ale vypadá moc dobře :)
    Eva Hearts Life

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem olejový maniak a tohle musím mít!

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci zkusit originál Monoi, ale s tímhle bych si taky dala říct. :) Třeba potom. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten vypadá vážně suprově!

    OdpovědětVymazat
  5. teda vyzera fakt super, ja použivam kokosovy olej a je skvely :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám ráda kokosáky, takže tohle mě opravdu hodně zaujalo. :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Já oleje nijak zvlášť nepoužívám, ještě jsem se nedostala ani ke kokosovému, ale tento vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je dobré, že se dostává do popředí přírodní kosmetika. :)

    OdpovědětVymazat
  9. To zní hodně dobře, vyzkoušela bych ho hlavně na ty vlasové zábaly :)

    OdpovědětVymazat
  10. Holky, existuje e-shop, kde jsou i tyhle oleje za nejlepší ceny v ČR! Lepší, než uváděný e-shop!
    Fialka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)