Too Faced - Milk Chocolate Soleil


Too Faced je známá parfumérková značka. Jedná se o takový ten levnější high-end. Obaly i cenou podobný Benefitu. Já mám tuto značku opravdu ráda, líbí se mi design jejich výrobků, filozofie a samotné produkty především. Už dlouho jsem si o ní chtěla něco pořídit a co by to bylo slavnějšího než jejich nejznámější čokoládový bronzer.

Tento produkt nejen naprosto božsky čokoládově voní, ale obsahuje samotnou čokoládový prášek a tak nebudete hádat špatně, pokud si myslíte, že čokoládově chutná - ano! Mohu se vám přiznat, že čokoládu moc nemusím, ale tento produkt naprosto zbožňuji!


Začněme obalem, který je nádherný. Připomíná mi nějakou plechovou dózičku s bonbony. Má krásně vyryté detaily i logo. Uvnitř se nachází veliké zrcátko a 10 gramů samotného čokoládového produktu. Jsem vlastníkem odstínu light/medium, který mi sedí parádně, k sehnání je odstín i tmavší - hořká čokoláda. Líbí se mi, že není oranžový, je opravdu přirozeně světle hnědý. Produkt nepráší a je krásně pigmentovaný. Krásně znamená, že ne moc, ale ani ne málo. Je pigmentovaný tak akorát, že to s ním nepřeženete, ale zároveň je také něco na tvářích vidět. Zapomněla bych zmínit, že je 100% matný! Takže je vhodný i ke konturování. Trochu se mi zdá, že práší, ale není to nic šíleného jako u drogérkových pudrů, ale bude asi ubývat no.


Za sebe ho doporučuji a jsem moc ráda, že jsem si ho pořídila. Je to můj první bronzer a určitě né poslední produkt od Too Faced. K dostání je v Sephoře a stojí kolem 700 Kč, záleží na akci a slevách.

Používáte bronzer? A znáte Too Faced? :-)

15 komentářů:

  1. Bronzer používam minimálne ale tento vyzerá veľmi lákavo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Too Faced rozhodně znám, je to takový můj další "malý" sen:) O tomto bronzeru jsem dokonce přemýšlela, ale vzhledem k tomu, že s konturováním teprve začínám, tak jsem nechtěla tolik utrácet, když se mi to nakonec stejně ani líbit nemusí:) Ale vypadá tedy opravdu božsky....:)

    OdpovědětVymazat
  3. Je super, že je matný.. Ten odstín je naprosto boží, i na oči musí být krásný :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na oči je super, také používám, krásně konturuje :)

      Vymazat
  4. Bronzer používám vlastně denně :)
    A tento vypadá vážně nádherně!
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám od Too Faced pár věcí a jsem taky spokojená. Až teda na řasenku, ta byla hrozná :). A ten bronzer se mi moc líbí, škoda že už jeden matný mám.

    OdpovědětVymazat
  6. ja dlouho sháním matný bronzer bez shimmeru a dalších blbostí a tenhle vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Značka Too Faced má nejlepší bronzers, taky jeden vlastním :)
    Pěkné fotky :))

    www.sonastorova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Taky ho mám a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  9. momentálne používam Nars Lagunu, ale tento na mňa už čaká na poličke:) Zaujímavé, že keď som sa rozhodovala medzi tmavším a svetlejším nenarazila som na tvoju recenziu:)

    OdpovědětVymazat
  10. Akorát vcera jsem si ho koupila spolecne s Paletku natural eye také od too faced, ještě také vlastním rasenku better than sex a jednu melted rtenku, too faced miluju ❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)