Top Of September


Škola začala teprve před chvílí, takže opět nemám co bych Vám ukázala z dekorativní kosmetiky. Avšak jsem více pečovala o své tělo.

Oral B - Professional Care OxyJet

Svůj první elektrický kartáček jsem dostala ve třetí třídě k narozeninám a pamatuji, jak jsem z něj byla nadšená. Po několika letech jsem se k němu vrátila, ale rozbil se. Rodiče mi sami navrhli, že mi koupí nový, považují péči o zuby za docela zásadní a určitě na ni nešetří. Koupil se tedy obří pack Professional Care, se spoustou náhradních hlavic, kterými disponuje celá rodina. Navíc je součástí obrovská zubní "stříkačka", se kterou se staráme o mezizubní prostory. Tohle zařízení není vůbec levné, stojí přes čtyři tisíce. Pokud se rozpočítá na každého člena rodiny a nás je 5 tak to není nijak hrozné a vyjde tedy stejně jako běžný elektrický kartáček. Na fotografii vidíte tedy samotný kartáček, zařízení OxyJet máme přivrtané ke zdi v koupelně. 
Kartáček má 3 stupně - základní, citlivé a bělící čištění, zabudované minutky, takže vrčením upozorňuje, kdy máte přejít na další kvartál vašich zubů, také světelně upozorňuje pokud na čištění tlačíte. Opravdu nemám sebemenší výtku, navíc nás teď všechny čištění opravdu baví! 

Signal - White Now Triple Power

Když jsme s mamkou jely na dovolenou, čaply jsme v drogérii tu nejmenší pastu, co zrovna byla v akci. To jsme ale netušily, jak budeme nadšené jejími bělícími schopnostmi! U moře nám zuby v kontrastu s naší hnědou barvičkou opravdu svítily. Pasta je tedy tmavě modrá, stejně jako její obal, což není moc dobré, pokud jste jako já prasátka a máte ji věčně někde na tepláčcích. Každopádně i tak doporučuji!

Medik8 - clayMask

Netřeba o ní více psát, můžete si toho spoustu přečíst tady. Tento měsíc jsem si ji docela vychutnávala a s radostí aplikovala.

Balea - Levandulová pěna do koupele

Miluji podzim a to nejlepší na něm jsou dlouhé večerní koupele. Ty si opravdu ráda vychutnávám s pěnou. Šla jsem tedy do dm speciálně pro nějakou pěnu a vylovila z nějaké jejich lepší edice tuhle. Dlouho jsem váhala ještě nad meduňkou, ale jsem ráda, že jsem zvolila levanduli, která umí večer opravdu utišit, navíc je stejně modrá jako ta zubní pasta a tvoří pěnu s takovým zajímavým temným nádechem, opravdu moc pěkné. Pěna stojí kolem čtyřiceti korun a mně vystačí opravdu na dlouho.

Lindziclip

V tomto příspěvku bych vám ještě chtěla představit zcela nově vyvinutý, ozubený a patentovaný vlasový skřipec. Má rovný hřbet, zuby a skrytá pérka. Je to taková inovace tradičního skřipce. Tento ale nedovolí sklouzávání a účes tak drží celý den bez nutnosti úprav. Dobré je, že se s ním můžete i o hlavu opřít. 


Co se mi na něm líbí je fakt, že můžete pohybovat zvlášť každým tím křidýlkem skřipce. Skřipec ve vlasech opravdu drží. Já si doma nejčastěji vytvářím drdůlek a zafixuji ho právě Lidziclipem. Tento drdůlek jsem měla celý den i přes noc a druhý den. Opravdu držel, netahal, ale vlasy povolené nebyly. Také se jím dá jen ozdobit culík, já na to mám vlasů málo, ale třeba mým malým sestřenkám to tak moc slušelo a chválily si, jak netahá. Pokud tedy máte někdo těžké, husté vlasy a máte rády skřipce, určitě se podívejte po těchto.


Seženete je na krasa.cz a to tady v různých velikostech, designech a cenových relacích.


Jaký byl Váš oblíbený produkt v září? :-)

4 komentáře:

  1. Už som vyskúšala veľa bieliacich zubný pást, túto ešte nie ale určite skúsim :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta pasta od Signalu je vážně skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pastu jsem měla a je vážně dost modrá :D Uplně mi zabarvila kartáček. Já si ted nedávno pořídila první přírodní zubní pastu a je super, také bělící :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ten skřipec mě zaujal, to by se mi hodilo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)