Bezsulfátový přírodní šampon s Aloe Vera


Milovnice přírodní kosmetiky si dnes přijdou na své. Objevila jsem eshop Auroville, kde se nabízejí přírodní mýdla, šampony, oleje a mnoho dalšího. Já toužila vyzkoušet čistě přírodní šampon s Aloe Vera. Zaujalo mě, že je nejen bez silikonů, parabenů, ropných produktů, ale především bez sulfátů! Je vhodný i pro vegany, neboť neobsahuje produkty živočišného původu. 
Šampon příjemně voní po Aloe Vera, která má být v šamponu opravdu hojně obsažena. Obsahuje totiž aminokyseliny, které lépe uvolňují nečistoty z pokožky hlavy a vlasů a navíc příznivě působí na polámané a poškozené vlasy.
Pyšní se tímto složením: přírodní aloe vera gel, přírodní esenciální olej z heřmánku, borůvkový kondicionér, coco mono ethanolamide, coco di ethonolamide, Alpha Olefin, glycerin, kyselina citronová a pitná voda.

Produkt plní co slibuje, očistí pokožku hlavy i samotné vlasy. Vlasy nejsou vysušené, ale očekávejte, že budou trošku hrubší a neuhlazené, přeci jen není zde obsah silikonů, takže doporučuji použít kondicionér. Docela mě překvapilo, jak i přes absenci sulfátů velice dobře pění a tím spotřebuji na umytí hlavy menší množství. Jsem tedy tímto produktem mile překvapená a určitě vám ho mohu doporučit! Seženete jej na eshopu Auroville 100 ml za 119 Kč.

Máte zkušenost s přírodními šampony? :-)

8 komentářů:

  1. Já jsem moc přírodních šamponů zatím nezkoušela, používám spíše přírodní masky a různé zábaly. Ale měla bych si už taky sehnat nějaký šampon s lepším složením :).

    OdpovědětVymazat
  2. To "nejpřírodnější", co jsem zatím zkusila, byla maska Alverde a něco od Lush. Ale tohle vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. na tento šampon jsem málem zapomněla, a to jsem ho před x měsíci chtěla vyzkoušet tak nejspíše jak dodělám svůj ultra sensitive od Alverde, něco bez sulfátů mi myslím bodne,... a třeba mi zmizí ty lupy co se mi ted přes podzim objevily :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rychle to zplesnivělo v koupelně a nebyla jsem z efektu ve vlasech vůbec nadšená. :( Ani už nevím, co to bylo za značku. Ale tuhý nějaký francouzský byl fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zplesnivělo jo? No tak tohle já už budu mít spotřebované tak snad mě nic takového nepostihne :)

      Vymazat
  5. Děkuji za recezi:) ta cena je vážně skvělá:)) a na moje poškozené vlasy by asi mohl být dobrý:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě jeden z nejlepších šamponů, ta absence sulfátů je znát. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)