Přírodní maska na zničené vlasy


V eshopu bioaroma mě okamžitě zaujala tato maska na poškozené vlasy. Jedná se o obnovující přírodní masku, která slibuje úžasnou regeneraci poškozených vlasů. 

Obsahuje bambucké máslo, avokádový olej, vavřínový olej a esenciální oleje rozmarýnu, tymiánu a šalvěje. Vlasy okamžitě posiluje, vyhlazuje a bojuje proti roztřepeným konečkům. Také má působit preventivně proti padání vlasů. 

Složení: Persea Gratissima (Avocado) Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Citrus Medica Vulgaris (Lemon) Peel Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Laurus Nobilis (Laurel) Leaf Oil, Salvia Officinals (Sage) Oil, Thymus Vulgaris (Thyme) Oil, Eugenol,Linalool ,Limonene


Maska se ale nepoužívá tradičně po mytí vlasů ale ještě před samotným mytím. Je to vlastně takový olejový zábal. Vlasy tedy navlhčíme, následně masku naneseme a necháme působit minimálně půl hodiny. Já ji nechávám působit třeba celý den, nebo přes noc. Také ji aplikuji i na pokožku hlavy a následně provádím masáž, to je dobré pro růst vlasů. 

Maska slibuje zlepšení stavu vlasů po dvou použitích, u velice zničených vlasů po pěti.

Mně maska naprosto nadchla. Jak jsem již psala, nechám ji na vlasech působit klidně celý den, zabalenou v igelitové čepici a ještě v ručníku. Okamžitě po umytí jsou vlasy "nacucané", vyživené, lesklé a no prostě úžasné! Nemám co bych masce vytkla. Občas si kápnu maličkou kapičku do dlaně a rozetřu už v umytých vlasech, nebo do suchých konečků. Nádhera. 

Za sebe tedy doporučuji! Masku koupíte zde a to za 515 Kč.

6 komentářů:

  1. tak pokud je tak dobrá jak povídáš dávám si ju na nákupní seznam, vlasy mám susší vypadávají mě a konečky se mi též třepí :) vydrží dlouho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo docela jo, mám vlasy dlouhé, ale teda málo a vystačí mi na zábal troška. Čekala jsem, že ubývat bude, ale pořád jí je dost. :)

      Vymazat
  2. vyzera fakt super :) a bio masky zboznujem, takze zapisujem si :)

    OdpovědětVymazat
  3. No skúsim si ju kúpiť, pretože ja som už na svoje vlasy použila naozaj všetko a nič mi nepomohlo....Tak snáď toto..:-) Ďakujem za tip!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. ta vypadá moc dobře :-). potřebovala bych něco na zničené konečky, takže si o této věcičce zjistím víc a možná si ji i koupím :-). Díky za tip!

    Zvu tě na mou giveaway o skřipce do vlasů:
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)