LUSH - Fair Trade Foot Lotion


Jak už název napovídá, jedná se o krém na nohy, avšak já ho ráda používám i na ruce. Krém je opravdu hydratační a především regenerační. Obsahuje arniku, mandlový olej a fair trade bio bambucké máslo. Navíc mentol, což někomu může vadit, ale právě on dokáže prokrvit pokožku a tím urychlovat regeneraci. Zrovna lepšího hojení jsem si všimla hned po prvním namazání rukou, kdy se mi rychle začaly hojit drobné oděrky, nebo ranky.


Co je opravdu intenzivní je vůně tohohle krému. Voní opravdu silně mentolově, jako nějaké bombóny. Já mám tu vůni ale ráda a nevadí mi. Produkt je při nanášení mastný, ale rychle se vstřebá a do pěti minut můžete hupsnout třeba do postele a nechat krém pracovat. Navíc ta krásná barvička.

Já i mamka jsme z tohohle produktu unešené a rozhodně není tenhle obří kelímek naším posledním. V balení je 225 ml produktu a stojí 395 Kč. Můžete jej koupit i online na lush.cz.

 
Jaký je Váš oblíbený krém na ruce a nohy? :-)

6 komentářů:

  1. Od Lush jsem měla jen věci na obličej a na vlasy, protože na tělo je to pro mě bohužel drahé. Ale krém vypadá moc dobře, to se musí nechat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Lush hrozně moc ráda, krémy na nohy moc nepoužívám, ale jestli někdy začnu, tak sáhnu právě po tomhle:)

    OdpovědětVymazat
  3. ja mam od lush nejradeji takove ty vecicky na rozpusteni do vany :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  4. Popravdě bych se měla polepšit a začít nějaký krém na nohy používat, přeci jen mě suchá pokožka netrápí jen na obličeji, jsem na to ale moc líná :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)