Přírodní rozjasňující tonikum - Green Energy Organics



Dnes tu mám něco pro fanšmejkry přírodní kosmetiky. Nedávno jsem narazila na stránky značky Green Energy Organics a byla jsem unešená výběrem tělové i pleťové péče, dokonce i kosmetikou pro muže, nebo děti. 

Green Energy Organics je značka, která je na trhu už dvacet let a stále se vyvíjí ve směru organické kosmetiky. Kosmetika je to italská a na výrobu je přísně dohlíženo. Značka vlastní téměř třicet patentovaných formulací péče o pleť, které jsou založené pouze na přírodních ingrediencích. Firma dodržuje eko-kompatibilní i transparentní standarty. Podporuje ekologické zemědělství, odpovědné využívání zdrojů, ochranu životního prostředí i spotřebitele. Produkty této značky neobsahují alkohol, parabeny, parafín, SLS, SLES, minerální oleje nebo dráždivé éterické oleje. Také nenajdete umělá barviva a živočišné složky. Všechny produkty jsou samozřejmě dermatologicky testovány a jsou pH neutrální.

Mně velice zaujala nabídka jejich tonik a vybrala jsem pomerančové, Rozjasňující pleťové tonikum aneb Infusion Tonifiante n. 3.


Jedná se o svěží multivitaminový antioxidační toner, který je bohatý na anti-ageing a uklidňující složky. Jedná se tedy o luxusní koktejl, který je složený z výtažků z organických pomerančových květů, granátového jablka, hroznů a lipových květů. Dále obsahuje antioxidanty a omega mastné kyseliny, které v pokožce zadržují vodu a brání ztrátě kolagenu.

Tonikum chrání pleť před vlivy UV záření a předčasným zářením, také slibuje ochranu před znečištěným prostředím, protože vytváří ochranný štít vůči volným radikálům. Produkt posiluje kapiláry, zvyšuje mikrocirkulaci a udržuje optimální hladinu kyseliny hyaluronové, díky čemuž si pokožka zachovává pružnost a elasticitu. Tonikum slibuje reaktivaci a regeneraci, dodání pružnosti a pevnosti, vyhlazení vrásek a vyrovnání tónu pleti.


Tonikum se má používat ráno a večer na očištěnou pleť ze vzdálenosti 25-30 cm. Také se v něm může namočit vatový tamponek a následně jím celou pleť omýt, po tomto kroku by se pleť měla opláchnout vodou. Někdo může tonikum používat jako osvěžující sprej, v létě je tedy báječné ho vložit do lednice.

Na tomto toniku mám ráda balení, lahvička s rozprašovačem je úžasná a hygienická. Žádné další plýtvání tamponků. Také se balení může použít znovu, protože uzávěr se dá odšroubovat. Navíc není nic více osvěžujícího než pleť po náročném odličování na závěr hezky pocákat svěží a voňavou vodou. Voda je na pleti příjemná a nedráždí ani mou reaktivní pleť. Jediné čemu bych doporučila se vyhnout je kontakt s očima. Pokud je zasáhnete, nebo vám tonikum do očí stříkne, tak to nepříjemně pálí. Pleť je po použití opravdu hezká, čistá a svěží. Líbí se mi, že pokožka není vysušená, naopak je na dotek krásně hebká.

Tonikum jsem si velice oblíbila a po třetím měsíci pravidelného používání se mi zdá, že opravdu trochu vyrovnává tón pleti, avšak nečekejte okamžité zmizení pigmentových skvrn a flíčků po akné.

Složení: Aqua (Water), Glycerin, Vitis Vinifera (Grape) Leaf Extract, Punica Granatum Bark Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Flower Extract, Tilia Cordata Flower Extract, Coco-Glucoside, Tocopheryl Acetato, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Citral, Limonene, Linalool.

Já osobně jsem z tonika unešená a naprosto jsem si jej zamilovala. Mám v plánu si určitě postupně zakoupit všechny druhy tonik značky Green Energy Organics. Jak vidíte, balíček mi spolu s olejíčkem (na který se můžete těšit příště) přišel v této nádherné krabičce, spolu s pár vzorečky. Zatím jsem vyzkoušela čistící krém a tělové mléko a mám pocit, že obojí potřebuji v plné verzi.


Produkt zakoupíte zde a to za cenu 530 Kč za 200 mililitrů. 

Používáte pleťová tonika? :-)

2 komentáře:

  1. Tonikum vypadá moc dobře :-) Já aktuálně používám květinovou vodu od Saloos, na léto je to opravdu super na osvěžení pleti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Panečku to mě hodně zaujalo, na ta jejich tonika se musím podívat! Díky!

    B.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)