Purity Herbs: Skin Roller



O přírodní kosmetice z Islandu jsem se zmiňovala již tady a to ve spojitosti s očním krémem, ze kterého jsem naprosto nadšená. Dnes Vám zmíním svou zkušenost se Skin Roller, což je vlastně dezinfekční bylinná tinktura na problematickou pokožku. Jedná se o směs alkoholu, léčivých bylin a esenciálních olejů, které dezinfikují a urychlují proces hojení. Tento výrobek prokazuje své účinky na akné, ale i vřídcích, nebo drobných poraněních. Tinktura kůži vysuší, vyčistí a vydezinfikuje. Bylinné extrakty vrby a rmene smradlavého mají antibakteriální účinky.

Produkt je tedy v malé skleněné nádobě a aplikujete jej rollerem. S aplikací nemám problém, občas však vyteče více produktu, než kolik chcete, ale je to samozřejmé jelikož se jedná o kapalnou konzistenci, která prostě s pohybem kuličky takto funguje. Tinktura krásně voní, jemně nijak vtíravě. Co se týče účinků tak si produkt dobře poradí s drobnými menšími pupínky, které vyžadují vysušení. Pokud však máte velké bolavé akné tak na to je tinktura krátká, možná jsem rozmlsaná antibiotiky, které na takové pupence pomáhají okamžitě a účinně, ale jak tedy píšu, tinktura s nimi podle mě nic nedělá. Další využití jsem zaznamenala u drobných oděrkách, štípancích, řezných ranách a škrábnutích. Tinktura je hezky vydezinfikuje a stáhne, krásně se pak léčí. Takže tinkturu s sebou tahám na cesty a léčím jí primárně poranění. S produktem jsem takto moc spokojená a jsem ráda, že jej mám. K sehnání je na stránkách Zdraví z Islandu a to tady za 253 Kč. Na eshopu nabízejí spousty pečující kosmetiky, která u nás není běžně k sehnání, nebo třeba doplňky stravy.


Čím léčíte pupínky?

5 komentářů:

  1. Jéé, to vypadá moc dobře. Zajímalo by mě, jak by si produkt poradil s mými pupínky :) Ráda bych ho vyzkoušela

    Roztomilosti ze ZOOTu

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda na pupínky většinou dávám jen Sudocrem, ale naštěstí se mi jich tolik už nedělá. Tohle ale vypadá jako skvělý pomocník :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sudocream mi právě pupínky ještě víc zanítí a zhorší. :/

      Vymazat
  3. Jé tak ten vypadá dobře, zrovna něco takového sháním, mrknu na to. Děkuju za tip! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)