Mary Kay: tisková konference a podzimní novinky



Nedávno jsem byla pozvána na tiskovou konferenci americké kosmetické značky Mary Kay, jenž se odehrávala při příležitosti jejich každoroční Výroční konference, při které jde mimo jiné o odměňování samotných nezávislých kosmetických prodejkyň. Už před vchodem do Kongresového centra v Praze, kde se vícedenní akce odehrávala a ze kterého byl naprosto nádherný výhled na město, jsem byla opravdu unešena davem dam v růžových sakách, jenž se před budovou centra vyskytovaly. Na téže místě byly umístěny nádherné luxusní vozy, které ty nejlepší z prodejkyň obrdržely. V samotném centru bylo nádherných žen mnohem více a musím podotknout, že v životě by mě nenapadlo, že nezávislých kosmetických prodejkyň Mary Kay bude tolik. 




Tak či onak, přejdu k samotné tiskovce, kde mi byla značka blíže představena a dozvěděla jsem se něco o etickém kodexu i charitativní činnosti této značky. Moc se mi líbí maskoti tučňáci Miki a KiMi, jenž byli k vidění třeba i na naprosto dokonalých dortíčcích. Pro někoho to jsou možná nudná tiskovková témata, ale vzhledem k mému studiu je třeba právě tohle něco, co mě docela zajímá a vždy si takové informace ráda poslechnu. Bylo pro nás připravené nádherné občerstvení a výborné drinky. Zmiňovaný výhled z restaurace ZOOM, v níž tiskovka probíhala, byl ohromující a nádherné počasí jen přispělo k tomu, že se celá akce vážně povedla! Určitě chválím výzdobu, barevné ladění a moc milé vystupování zástupkyň značky. Jediná škoda je, že jsem nechytila to nejlepší světlo k tvorbě fotografií, proto prosím omluvte jejich kvalitu. Na fotografii, kde si pochutnávám na salátu jsme hrály karetní hru, jejíž pomocí jsme měly přijít na to, jaká vůně pro nás bude nejlepší. Se slečnou, jenž se tiskovky účastnila jsme se shodly, že se jedná o parádní promo akci k festivalu vůní. Rozhodně lepší než jen nějaký leták, který většina lidí zahodí. V balíčku, který jsem dostala byla navíc další hra a to klasická s figurkami a kostkou. Velmi chválím tvůrce těchto PR materiálů, účel splnily a rozhodně zaujaly.








A co nás tedy na podzim u Mary Kay čeká? Především již zmíněný festival vůní, kde budou v období 16.10. - 31. 12. 2016 všechny vůně se slevou -20% a chystají se navíc báječné promo akce, které můžete sledovat na sociálních sítích pod hashtagem #CloveceNavonSe. Výjimkou je novinková toaletní voda Enchanted Wish, kterou jsem obdržela a opravdu mi nádherně voní! Jedná se o svěží ovocno-květinovou vůni, která si myslím, že sedne většině žen. Co se týče dekorativní kosmetiky, tak mě nejvíce zaujala kolekce nových korektorů Perfecting Concealer jenž jsou nabízeny ve čtyřech odstínech a to i velmi velmi světlých! Pátý korektor má narůžovělý podtón a jedná se o korektor na oční okolí. Zaujalo mě, že korektory jsou opravdu hodně krycí a myslím si, že svou práci budou plnit obstojně, stejně tak jako ji plní korektor, jenž už od MK doma vlastním a mám jej opravdu ráda. Dále v dekorativce najdeme například paletků stínů, laky na nehty, nebo gelové oční linky, jenž v sobě ukrývají rovnou dva odstíny a štěteček na aplikaci. Barvy této kolekce jsou lazeny do zlaté, stříbrné a modré barvy, jenž má být hitem podzimu. Poslední novinkou je řada pečující kosmetiky pro mladé zhruba od osmnácti do pětadvaceti let s názvem Botanical Effect. Obsahuje výtažky z dračího ovoce a alove vera a opravdu dokonale sladce voní! Povšimla jsem si hydratačního krému, hydratačního gelu na pleť, tonika, čistícího gelu, tělové mléka a třpytivého spreje na tělo. 



Některé z novinek jsem také obržela a poctivě je již testuji. Třpytivý sprej na tělo Be Delighted jsem si hned oblíbila, neboť božsky voní a v posledních zbytcích babího leta jsem jej používala denně. Stíny a oční linky jsem již jednou zkoušela na večerní akci a zatím musím říct, že nejsou vůbec špatné, ale ještě je brzy na závěry. O vůni Enchanted Wish jsem se již zmiňovala a jedná se o mého voňavého oblíbence současnosti.




Budu moc ráda, když mi napíšete, jakou máte zkušenost se značkou Mary Kay?

5 komentářů:

  1. Moc se mi líbí všechny ty dekorace na akci, od Mary Kay jsem zatím nic nezkoušela :)
    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek a krásné fotky! :) Musela to být opravdu super akce :) Jinak se značkou MK osobně moc zkušeností nemám, jednu dobu hodně používala jejich produkty moje mamka, ale já se k nim zatím nikdy pořádně nedostala :) Každopádně novinky vypadají opravdu povedeně :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Z fotek to vypadá jako vydařená akce :) Moc se mi líbí ty cupcakes. Se značkou MK nemám moc zkušeností. V rámci výzvy přes Blogerky.cz jsem od nich vyzkoušela jen tvářenku a kabuki štětec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla do této doby štěstí jen přes výzvy na Blogerky.cz, ale už jsem toho vyzkoušela více a teda zatím jsem byla jen a jen mile překvapená. :-)

      Vymazat
  4. Ta výzdoba všude, to je něco úžasného :3
    eLblog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)