Natura Siberica: Revitalizing Bath Salt



Dnes pro Vás mám jeden takový malý tip na výtečnou sůl do koupele pro mladou pleť. Jedná se o produkt přírodní kosmetiky Natura Siberica, který je vyroben na bázi divoce rostoucích bylin Sibiře. Obsahuje ženšen dálnovýchodní, jenž je už dlouho považován za jeden z nejúčinnějších prostředků k omlazení pleti a to díky své schopnosti tonizovat pokožku, zlepšovat její pružnost a obsahu komplexu vitamínů. Dále ve složení najdete olej z šípků Dahurica a extrakt z jerlínu japonského. Obě látky přispívají k obnově pleťových buněk a zvyšují schopnost regenerace a také zlepšují vstřebávání vitamínů pokožkou.


Do vody o 36 - 38°C byste měli vhodit zhruba čtyři polévkové lžíce soli. Já aplikuji takovou menší hrst. Koupel je okamžitě svěže provoněná. Vůně je opravdu krásná, taková sladší. Voda díky soli je trošku mastná, ale opravdu trošičku, což ale pokožku krásně zvláčňuje a vyživuje. Nemusíte mít strach, že byste byli po koupeli mastní, to ne, ale pokožku už není nutné něčím mazat. Opravdu se mi líbí ten poměr olejů, tedy, že koupel není vyloženě olejovitá, ale zároveň to ještě s pokožkou něco dělá. Za mě tedy jo, koupele s touto solí si užívám, miluji tu vůni a především efekt na pokožce těla. Podle mě se jedná například o hezký dárek a to za krásných 119 Kč tady na Folly.cz.


Máte raději koupele, nebo sprchování?

4 komentáře:

  1. Já jsem koupelová a mám ráda přesně to co píšeš, že ten produkt vodu zmastí, ale ne moc. Tak díky za tip! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Raz za měsíc si tu koupel jenom přece dopřeji :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  3. Já jedině sprchu. Ve vaně vydržím 5 minut a pak je mi líto té vody. Bohužel v současném bytě máme jen vanu. Už se těším do vlastního, kde bude jen sprcha. Snad to bude brzy! :)

    OdpovědětVymazat
  4. to by chcelo po dlhej dobe namiesto sprchy opat vyskusat kupel :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)