Weleda: Tónující balzámy na rty & soutěž



Značka přírodní kosmetiky Weleda představila novinku v podobě tónujícího balzámu na rty a to rovnou ve třech barevných variantách. Ke mně se dostaly všechny tři odstíny: nude, rose a berry red. Balzámky slibují účinnou ochranu rtů, péči a jemný lesk s lehkým nádechem barvy. Produkty obsahují jojobový olej a bambucké máslo, ale třeba i vosk ze semen slunečnic, takže rty má čím bezvadně vyživit. Celkově je složení podle mě povedené, nějak nemám, co bych mu vytkla. Jsou vhodné pro vegany a především nejsou testovány na zvířatech!


Balzám má barvu ve všech třech variantách jemnou, nezakryje tak přirozený pigment rtů, naopak jej krásně zvýrazní a potrhne. Nejoblíbenějším balzámem se stala varianta berry red, která na mých rtech vypadá opravdu jako "moje rty, ale lepší" a tak jej nosím na rtech nejraději v práci, kam se nemaluji nějak výrazně, zároveň chci ale vypadat k světu. Všechny tři barevné kousky jsou podle mě vlastnostmi stejné. Rty nevysušují, ale také nijak extrémně nevyživují. Tím myslím, že s rozpraskanými rty už nic nenadělají, ale normální, nebo lehce suché rty umí dát do pořádku a hezky se o ně postarat. Barva ze rtů nesjíždí, nemám ji až na bradě, jak tomu někdy u takových barvených balzámů mám. Avšak taktéž nejsou rty zabarvené několik hodin, chce to balzám rozhodně často reaplikovat. Kdybych to měla srhnout, jedná se o fajn přírodní balzámy na rty, které dají rtům šťávu a lesk. Rty po jejich použití vypadají opravdu krásně a cítí se komfortně. Produkt navíc příjemně voní. Aplikátor je jednoduchý, ale není nijak problematický a nemám s ním problém. Za sebe tedy mohu všechny tři kousky doporučit!


Na závěr Vás chci informovat o soutěži spojené s těmito produkty. Mrkněte na Mojekrasa.weleda.cz, kde stačí jen odpovědět na soutěžní otázku a doufat, že budete 33. v pořadí! Pak máte balíček těchto tří balzámků v kapse, nebo třeba v kabelce, zkrátka budou všechny tři Vaše! Přeji hodně štěstí!


Používáte tónující balzámy na rty?

5 komentářů:

  1. Ty vypadají skvěle, Weledu mám ráda a tonující balzámky také. Na denní nošení jsou úplně ideální, takže se soutěže ráda zúčastním :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na zvířatech už nějakou dobu díky EU nesmí testovat nikdo, dokonce ani složky...takže to není žádný benefit bio kosmetiky. A taky je nefér sem lákat čtenáře titulkem jakoby na blogovou soutěž, když se koná na webu Weledy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za informaci. A jinak je mi líto, že nadpis vnímáš jako lákání na blogovou soutěž, ale opravdu odkazuji na reálnou soutěž, kterou mi zaslalo samotné PR Weledy a ráda bych, aby o ní vědělo co nejvíce lidí. Nevím jaký je rozdíl mezi tím, zda někdo odpoví na otázku u mě, nebo na jejich webu. :-) Můj článek pojednává o balzámech a soutěži, tak jak zmiňuje titulek.

      Vymazat
  3. Moc pěkná novinka od Weledy. Ty barvičky jsou úžasné :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  4. Momentálne takéto produkty nepoužívam, funguje na kombinácii bezfarebný balzam a na to nanášam rúž. Každopádne ma takáto novinka od Weledy teší, značku mám rada hoci som skúšala zatiaľ iba Skin Food, no presvedčil ma o kvalitách tejto značky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)