Mary Kay: Rozkošná VIP snídaně


Včera jsem se zúčastnila rozkošné snídaně v sídle Mary Kay a to přímo v Anděl Media Centru, kde sídlí napříkad i mediální skupina Mafra a Óčko. Jedná se o obrovskou budovu, která MK poskytuje krásné prostory k jejímu fungování. Hned ze začátku jsme se seznámily s krásným holčičím prostorem, kde na nás čekala dokonalá snídaně a také všudypřítomné květiny. Objevila jsem novinky, které si Mary Kay pro tuto sezónu přichystala.




Zmíním tedy například řadu Clear Proof, která je tvořena péčí pro problematickou pleť. Mě hned zaujala maska s aktivním uhlím, protože tyto produkty mám velmi ráda a už se mi nejednou osvědčily. Také se na trhu objevila nová limitovaná vůně Eau So Cute, která je jako stvořená pro milovnice sladších vůní. Další limitovanou edicí je Light Reinvented, aneb dekorativní kosmetika inspirována barvami letní oblohy. Jedná se o krásné barevné laky na nehty, oční stíny a lesk na rty.  Mary Kay dokonce nabízí sluneční kosmetiku, aneb krém s ochranným faktorem, krém po opalování a chladivý gel na nohy, což je určitě v jarním období dobré vědět. Také jsem zjistila, že Lash Intenzity řasenka, polomatná rtěnka a korektor pod oči získaly ocenění Doporučeno Asociací vizážistů a stylistů ČR, což mi přijde parádní! Pokud jste fanoušky charitativních postaviček MiKi a KiMi, tak určitě zaregistrujete, že se v jejich edici objevily nové nádherné a huňaté deky a polšáře.





Co se týče samotné snídaně, tak v Mary Kay mají rádi takový volnější průběh akce, takže jsme se všechny v klidu nasnídaly a u toho si povídali o novinkách, některé odvážné z nás se nechaly nalíčit a jiné se třeba váleli s jednorožcem v sedacím pytli. Já se popravdě přejedla sladkostmi a užívala jsem si krásnou holčičí atmosféru. Děkuji milé Alici z Mary Kay za pozvání a abych nezapomněla, tak musím ocenit nápadité dárečky, které jsem opravdu sotva unesla a měla jsem co dělat, abych s nimi došla domů. P.S: MiKi a KiMi deka v tomto aprílovém počasí opravdu bodla vhod!





Chystáte se na letní sezónu? Kupujete barevnou dekorativní kosmetiku, nebo se už zásobíte krémy na opalování?

2 komentáře:

  1. ja som sa do tejto ich jarnej kolekcie zamilovala :) krásne kúsky :) a super, že aj vy mávate raňajky s Mary Kay :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, občerstvení bylo určitě lahodný a ten růžový kosmetický stolek ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)