NYX: Concealer Jar



Dnes pro Vás mám recenzi tohoto tuhého korektoru v kalíšku od značky NYX. Jedná se o produkt, který je určen pro mastnou a smíšenou pleť a spíše je vhodný k zakrývání akné. Korektor má tužší konzistenci a takový silikonový finiš. Opravdu se mi tento produkt špatně popisuje, každopádně mi moc nevyhovuje. Pupínky tak nějak dobře nezakryje a dost podle mě vysušuje. Pokud zakrýváte větší plochu, tak zvýrazňuje šupinky a na oční okolí není vůbec vhodný. Umím si jej představit pro opravdu mastnou pleť, ale i tak znám lepší korektor v podání makeupu Dermacol Cover, nebo NARS Radiant Concealer. Tohle za mě bohužel ne. Palec nahoru za větší výběr barev a příznivou cenu okolo 170 Kč. Za sebe produkt jako takový bohužel ale nedoporučuji.


Jaké používáte korektory?

2 komentáře:

  1. Momentálně používám tyčinkový od Lavery a za mě spokojenost :) zakryje nedokonalosti a krásně splyne s moji pletí. Kupodivu mi odstín sedí na jedničku.

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobré vědět čemu se vyhnout. Já na pupínky používám právě Dermacol Cover, ten je nepřekonatelný.

    Radu - Jarní soutěž o balíček přírodní kosmetiky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)