Top: červenec


Vůbec nechápu, že červenec tak rychle utekl! Přiznám se ale, že byl ve znamení velkých životních změn a třeba už v příštím topkovém příspěvku Vám napíšu co všechno se u mě změnilo. V červenci jsem byla časově velmi vytížená a zrovna teď se zaslouženě válím u moře, čímž začíná nová  a velká etapa mého života. Každopádně podívejte se, jaké produkty jsem si v červenci oblíbila a proč!


Měla jsem možnost využít luxusní manikúry a pedikúry v salonu Jessica na pražských Vinohradech. Po tři hodiny se tam o mně starala slečna Lucie a musím říct, že to byl dokonalý zážitek! V salonu poradí, pomohou s výběrem správné péče ale i třeba barvy laku a pak vás jen a jen hýčkají. Všechny produkty jsou 7-free což je něco, co musím vyzdvihnout. Samotný salón působí luxusním dojmem a celý proces péče o nehty, chodidla i dlaně pro mě byl parádním relaxem. Už delší dobu mám doma k dispozici nějaké produkty péče o nehty Jessica a nejvíce ze všeho jsem si oblíbila tento Phenomen Oil, což je vlastně olejíček na suché kutikuly nehtu a kůžičku. Tento produkt božsky voní a tak mi dělá radost jej každý večer používat. Musím říct, že mám opravdu pocit, že mi po něm nehty rostou jako z vody. K sehnání je na e-shopu Krásné nehty a to tady.



O Záchranném spreji značky Dermedic jsem se rozepsala tady a musím říct, že jsem asi ani nečekala, jak si tento hydratační sprej oblíbím. Pokud je po večení koupeli opravdu horko a dusno, nemám chuť se mazat výživnými krémy a tak se jednoduše přestříkám tímto sprejem, který mi uleví od pocitu pnutí a suché pokožky. Za mě naprosto dokonalý produkt, který můžete sehnat za pár korun přímo zde.


V parných dnech jsem nejraději sáhla po svěží mint toaletní vodě značky Betty Barclay. Flakonek je nejen roztomiloučký, ale i maličký a vejde se tak do kanelky pro osvěžení během dne. Musím říct, že tato mintová vůně opravdu pocitově osvěží a cítím se po jejím ovoněním velmi příjemně.


Camu Camu je vlastně keř zvaný Myrciaria dubia vyskytující se především v Peru, jehož tmavě fialové plody připomínají svou velikostí malé limetky. Podle studií je ve 100 gramech tohoto méně známého ovoce až 2280 mg kyseliny L-askorbové, neboli vitamínu C. Toto množství je opravdu vysoké, avšak ke vší smůle jsou samotné plody velmi hořké a rychle podléhají zkáze a proto se plody pouze dále zpracovávají a nekonzumují se přímo. Dále v tomto ovoci najdeme fenolické látky a karotenoidy. Camu Camu v kapslích tak obsahuje pohodlnou a rychlou alternativu konzumace tohoto zdravého ovoce. Jedna kapsle pokryje dokonce celou jednu polovinu denní referenční hodnoty příjmu u všech vitamínů a stopových prvků, jenž tento produkt obsahuje, což je mimo Vitamín C také zinek, selen a vitamín D. Balení v sobě ukrývá 120 kapslí a při dávkování jedné kapsle denně Vám tedy vystačí na čtyři měsíce. Užívala jsem tento doplněk stravy v přechodu ze zimních měsíců do těch jarních, kdy se venkovní teploty střídají a náš organismus nejčastěji podléhá nemocem. Až teď jsem kapsle dobrala a musím zaklepat, ale tuto sezónu jsem byla zdravá jako řípa, minula mě i rýma a nachlazení. Myslím si, že za to vděčím mimo jiné i těmto kapslím s vysokou koncentrací vitamínu C. Také mám lepší pocit, že pro své tělo a zdraví něco dělám a přitom mě to nestojí prakticky žádnou námahu. Za sebe tedy Sanct Bernhard kapsle Camu Camu doporučuji a určitě si je na příští zimu opět pořídím.

Jaké produkty jste si v červenci oblíbili?

2 komentáře:

  1. Já si v červenci oblíbila krém na pleť od Loreálu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sprej na hydrataci mě tedy zaujal! Docela dobrý vychytávka, taky se občas nedara mažu, zvlášť když je vedro jako teď. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)