Catrice: Liquid Camouflage High Coverage Concealer



Liquid Camouflage od značky Catrice je v drogérii snad nejvyhledávanějším korektorem. Soudím dle neustále vyprodaných míst v regálech značky. Jedná se tedy o vysoce krycí tekutý korektor, jenž je nabízen ve dvou světlých odstínech. Já sáhla po tom tmavším s názvem 020 Light Beige, který se mi zdá s více žlutějším potónem. Co se týče odstínu, tak mně na oční okolí sedí naprosto perfektně. Je trošku světlejší, takže hezky projasní, zároveň ale schová kruhy pod očima. To je jediná oblast, kde produkt používám, na pupínky nemám concealery moc ráda a popravdě mi nepřijde, že by je tento kousek nějak zakryl. Prostě mi to s ním nejde. Ale pod oční okolí jej opravdu musím pochválit. Stačí malá "ťupka" jemně vklepaná a oční okolí je projasněnější a vykorektorované. Nevýhodou je však, že zvýrazňuje vrásky a také se mi zdá, že trošku vysušuje. Produkt by měl být voděodolný, což si nemyslím, ale výdrž má po zapudrování celodenní. Za sebe tedy mohu na oční okolí doporučit, zvláště mladším ročníkům, ale znovu bych si já osobně tento korektor asi nepořídila, nejspíše z toho důvodu, že se mi zdá takový těžký a hutný a momentálně bych upřednostnila lehčí produkt. Cena Liquid Camouflage se pohybuje okolo sta korun.

Používáte korektor na zakrytí kruhů pod očima?

4 komentáře:

  1. Ja ho mám a som s ním nadmieru spokojná. Zdá sa mi dostatočne tekutý, no zároveň niečo aj zakryje a očné okolie krásne rozjasní. Len sa nesmie zapudrovať lebo potom zvýrazňuje vrásky ako každý pleťový púder.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě teda dost vysušoval.. spokojená jsem s nim nějak zvlášť nebyla.

    OdpovědětVymazat
  3. Zatiaľ som čítala na tento korektor len samé pozitívne recenzie, dokonca bol vo viacerých článkoch ako obľúbenec mesiaca či roka... Ja mám jedno balenie doma, ale ešte musím dokončiť svoj fit me korektor :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi moc nevyhovoval, na pupínky asi jo dobrý, ale pod oči se mi chrblatěl..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)