Harmony: Matcha Tea Charger



Jestli jste ještě neslyšeli, nebo nečetli o čaji matcha, tak asi žijete v jiném světě, než já! Jedná se o tradiční 100% japonský zelený čaj, jenž je známý tím, jak je bohatý na antioxidanty, aminokyseliny, vlákninu a tein. Zlepšuje lidský metabolismus a zpomaluje stárnutí organismu i pokožky. Matcha má blahodárné účinky na celý lidský organismus a to díky svému způsobu zpracování, při které nedochází k jeho fermentaci. Je to totiž zelený čaj rozemletý na prášek, ke kterému se nepřidávají žádná barviva, přísady, ani konzervační látky. Na tomto produktu se mi nejvíce zamlouvá, že tělo sice uklidní, ale zároveň povzbudí a to bez kofeinu.


Od e-shopu Folly jsem obdržela tenhle krásný shaker spolu s patnácti jednorázovými baleními, nebo chcete-li patnácti porcemi čaje matcha. Použití je v tomto případě naprosto jednoduché. Vysypu sáček do zhruba 200 mililitrů studené, nebo horké vody a zašejkuji. Chuť samotného matcha podle mě není nějak dobrá, čaj je trpký, nahořklý. Přidávám proto do horké i studené varianty citrón. Z matcha čaje lze vyrobit ale i chutné smoothie, smoothie bowl, nebo zmrzlinu. Recepty se můžete inspirovat tady, ty oblíbené jsem zde sepsala. Tento tubus s matcha čaji a shakerem jsem si okamžitě vzala do práce, kde se mi povzbuzení, avšak i uklizení hodí nejvíce. Tento Matcha Tea Charger od značky Harmony v praktickém tubusu se shakerem a jenorázovými porcemi můžete zakoupit za hezkých 310 Kč a to přímo tady na Folly.cz.


Ochutnali jste už matcha čaj?

7 komentářů:

  1. Matchu si kupuju v krabičce už nějakou dobu. Napřed mi chvíli trvalo než jsem jí úplně přišla na chuť, ale zkouším s ní různé recepty od smoothie až po koláče a je bezva :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ten shaker, ale samotný matcha nepiju, nedělá mi dobře na tlak

    OdpovědětVymazat
  3. Matchu piju už tak rok, teď v létě hlavně studenou variantu s citronem a javorovým sirupem:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip! Občas potřebuju dodat kofein kávou, ale mám takový blbý pocit, jako že je nezdravá, tak tohle by mohla být lepší alternativa. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Při kolika zkouškách už mě stačil zachránit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, děkuji, děkuji. Zkusím :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)