Mary Kay: TimeWise Aktivátor s vitamínem C



Dnes pro Vás mám recenzi poměrně zajímavého produktu, s jehož formou jsem se v kosmetice setkala poprvé. Jedná se o novinku, jež využívá průlomovou technologii, která dokáže dodat pleti čistý vitamín C a to v podobě malého rozpustného čtverečku. Jakmile se čtvereček po smíchání se třemi, čtyřmi kapkami vody rozpustí, stabilizovaný derivát vitamínu C, který je v aktivátoru obsažen, se na naší pleti přemění v čistý vitamín C. Takový produkt je pak výborné jen přimíchat s nočním pleťovým sérem, napříkad nějakým, které je dále znovu nabité vitamínem C a účinnek bude umocněn. Produkt se nesmí kombinovat s přípravky, které obsahují ochranný faktor proti slunečnímu záření, nebo s přípravky na aknózní pleť.


Balíček obsahuje 12 čtverečků, jednotlivě zabalených, takže je můžete jednoduše vzít s sebou i na cesty. Produkt se používá jednou za tři dny, celé balení, které stojí 790 Kč Vám tak vydrží na měsíc. TimeWise aktivátor s vitamínem C slouží k projasnění pleti, sjednocení jejího tónu a vyhazení vrásek.


Produkt jsem používala jako měsíční kúru jednou za tři dny. Nejprve jsem se snažila aktivátor použít samotný, nanést tedy na pleť pouze vznikou emulzi vitamínu C, avšak produkt se z pleti sloupe a nemá pak pode mě nějaký účinek. Další jeho aplikaci jsem tedy udělala podle návodu a smíchala produkt s nočním sérem. Já zrovna používám přírodní pleťové sérum a smíchání těchto dvou produktů odlišných značek mi nedělalo na pleti žádnou paseku. Hned ráno po probuzení vidíte, že pleť je jednoznačně jasnější a krásnější. Po dvou týdnech mi aktivátor pomohl s vybělením jizviček po akné, které mě zrovna trápily, nějaké vypnutí vrásek asi nemohu posoudit, neboť žádné hluboké rýhy ještě nemám. Mně se účinky těchto malých čtverečků opravdu zamlouvají, líbí se mi, že pleť jinak nijak nedehydratují, nestahují a vůbec neucpávají, neboť neobsahují prakticky nic jiného, než vitamín C. Zkrátka kdyby tyto malí pomocníci nestáli tolik, asi bych si je kupovala a klidně používala celý rok, takhle je vnímám jen jako příležitostní péči o pleť. Jednou si jimi však zase radost udělám. Na produkt se můžete podívat třeba tady, na stránkách Mary Kay.

Co říkáte na takovéto technologické vymoženosti v kosmetice? 

1 komentář:

  1. Tak to vůbec neznám :-) . Ono té kosmetiky je strašně moc a já používám většinou jenom řasenku, abych si póry nezanášela nějakými krémy a líčením. Jediné, co jsem ochotná pravidelně užívat, tak je kolage s kyselinou hyalurovnovou , protože chci aby mi to slušelo co nejdýl :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)