Mary Kay: Satin Body



Nevím jak vy, ale já v zimě péči o tělo nezanedbávám. Naopak mě baví snad více, než v měsících, kdy nahou kůži ukazuji více a častěji. V chladných měsících je má pokožka vysušená a je třeba ji řádně hydratovat, například po sauně, kterou v zimě absolvuji pravidelně. Mary Kay pro tyto případy vytvořila sadu Saténové tělo, která se skládá ze sprchového gelu, peelingu, tělového mléka a hutného tělového másla. Všechny produkty voní dokonale svěže po bílém čaji a citrusech.


Ve svém rituálu péče o pokožku těla nejvíce zbožňuji sprchové peelingy. Nevím proč, ale scrubovat tělo mě baví a nejvíc si poté užívám tu dokonale jemnou pokožku. Revitalizing Shea Scrub obsahuje jemná zrníčka, takže si nijak pokožku nedřete, avšak i přesto je poměrně účinný. Ve složení je mimo jiné pečující látky obsažen i slunečnicový olej, takže se nemusíte bát, že byste si tímto produktem pokožku vysušili. Jeho vůně je po omytí z těla lehce cítit, což mám moc ráda.


Whipped Shea Creme je produkt hodný svého názvu. Aneb našlehaný hutnější krém, který vyživí i tu nejnáročnější pokožku. Obsahuje bambucké máslo, slunečnicový olej a olej z meruňkových jader, takže vám asi nemusím dlouze básnit o tom, jak super výživný a hydratační produkt tento krém je. Za mě se jedná o můj nejoblíbenější výrobek řady Satin Body.


Naopak pokud nejste příznivci hutnějších a výživných tělových produktů, můžete vyzkoušet Silkening Body Lotion, což je klasické voňavé tělové mléko, které je navíc obohaceno o vitamín E. Tento produkt, ač není tak hutný, mi stejně hydratuje pokožku až do dalšího umytí. Navíc ji krásně provoní.


Posledním produktem této řady je Indulgent Shea Wash, aneb kdo máte jako já rádi kompletní řadu péče o tělo, tak to je něco správného pro vás. Jako sprchový gel plní co má a pokožku zbytečně nevysušuje. Žít bych bez něj však mohla, to vám nebudu tvrdit opak.

Celé řadě Satin Body nemám co vytknout, jsem s ní velice spokojena a užívám si tu možnost mít kompletní sestavu výrobků pro takové své domácí lázně a pohodu. Na produkty se můžete podívat tady a objednat si je můžete u své nezávislé kosmetické poradkyně.

Nezapomínáte pečovat o pokožku těla?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)