Too Faced: Melted Liquified Long Wearing Lipstick



Myslím, že Melted mánie už pominula. Tehdy se na nás tyto rtěnky valily na všech sociálních sítích a snad každý druhý den jsem o nich někde něco četla. Osobně jsem po těchto tekutých rtěnkách od značky Too Faced nějak nezatoužila, ale zakoupila jsem si alespoň set miniatury tohoto kousku ještě s jejich tvářenečkou. Vlastním tedy odstín Melted Peony, což je světlá, možná trošku pastelová růžová. Barva je v tubičce, kterou mačkáte a následně odstín vytéká houbičkovitým aplikátorem, který je poměrně široký a mně s ním aplikace moc dobře nejde. Také mi vadí samotný materiál. Nevím proč, ale připomíná mi koberec a není mi na rtech příjemný. Rtěnka nejde nanést jedním tahem, zanechává šmouhy a chce si to s ní trošku vyhrát. Na rtech je barva příjemná, ale výdrž mi skvělá nepřijde. Jídlo nezvládne, tak zvláštně po nějaké hodině ze rtů mizí. Zkrátka já tuhle rtěnku nesnáším. Vůbec mi nevyhovuje, není mi příjemná a ještě k tomu mi nevoní. Jsem ráda, že jsem si nezakoupila plné balení, jenž stojí 590 Kč a tehdejšímu boomu jsem nepropadla. Za sebe produkt nedoporučuji.


Také jste odolali Melted mánii?


2 komentáře:

  1. Já od nich ještě žádnou tekutou rtěnku nemám, ale někdy v budoucnu plánuju vyzkoušet, tak doufám, že taky nebudu zklamaná.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak musím odpovědět na tvojí otázku, že ano odolala, protože tuhle tekutou rtěnku vidím poprvé :-D a nejspíše naposled, protože musím souhlasit s tebou, i když bez vlastní zkušenosti, že mě tato rtěnka nezaujala. No a když nevoní tobě, tak by nejspíš nevoněla ani mě, produkty mi musí vonět, abych je používala.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)