Weleda: Skin Food



Že ještě neznáte Skin Food? To bych vám snad ani nevěřila! Jedná se totiž o univerzální krém s hojivými a regeneračními účinky od přírodní kosmetiky Weleda. Je na tomto světe již 90 let a jedná se tak opravdu o tradiční a lety ověřený produkt. Krém umí chránit zejména pokožku suchou a hrubou. Obsahuji výtažky z violky trojbarevné, heřmánkových a měsíčkových květů. Jeho mnohostranná možnost využití z něj tvoří božský krém na ruce, noční krém, nebo třeba pleťovou masku. Používám jej jako zábal na nohy, nebo výživný produkt na popraskané rty a odřený nos při rýmě. Nedávno jsem se dočetla, že jde použít jako rozjasňovač na lícní kosti a vlastně proč ne?


Co vás praští do nosu hned při prvním použití je jeho výraznější, avšak nádherná přírodní vůně. Rovnou zdůrazňuji, že se jedná o hutný krém, počítejte s tím, že se okamžitě nevsákne, naopak drží na pokožce lehce mastný film, což je naopak někdy dobrá, zvláště pokud tento produkt jako já používáte na suché klouby, chodidla, rty, nebo poprasakný nos, nehtová lůžka a tak dále. Na pleť je tento krém pro každodenní použití pro mě hutný a používám jej pouze v zimě, třeba na svah, kde mou pokožku dokonale chrání před nepříznivým počasím. Také jím mažu stroupky a jizvičky po nejrůznějších poraněních. 


Skin Food je zkrátka krém, na který se mohu vždy spolehnout když je to s mou pokožkou špatné a hlídám si, abych ho měla vždy doma. Líbí se mi navíc jeho klasická tuba, která ve mě vzbuzuje myšlenku na staré časy, kdy na mě rodiče mazali nejrůznější hojivé mastičky, aby utišili můj pláč při pádu na zem. Skin Food můžete sehnat tady na stránkách Weledy za 249 Kč za jejich největší 75 mililitrové balení a to není vůbec špatné, že? 

Jaký univerzální krém vlastníte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)