S'Oliver & Betty Barclay: Pop Up Fragrances Festival



Nedávno jsem měla neopakovatelnou možnost zúčastnit se naprosto originální tiskové události k příležitosti představení rovnou čtyř vůní na našem trhu. Akce se odehrávala v kavárně Ye's Kafe Studio na Letenském náměstí. Kolem této kavárničky každý den jezdím do práce a přesto jsem ji nikdy nenavštívila, což byla obrovská chyba. Tohle místo má své kouzlo a věřím, že každý, kdo jej navštíví, si tento podnik zamiluje tak jako já. Tématem odpoledne byl festival a proto jsme při příchodu dostali i festivalové náramky! Výzdoba prostoru byla dokonalá a nesla se v duchu tématu. Občerstvení připravila sama kavárna a taktéž jej musím velmi pochválit. Na závěr celého eventu jsme si dokonce každý nechali umíchat drink, který byl inspirován právě dvěma představenými vůněmi. Zkrátka jednalo se o opravdu osobitou tiskovku, kterou jsem ještě nezažila!





První dvě nové vůně, které už můžete sehnat v obchodech, jsou nové letní limitovaná edice pro něho i ji Feels Like Summer od značky S'Oliver. Dámská varianta mě ze všech představených vůní oslovila nejvíce. Je jemně sladká a ovocná. Pánská verze je podle mě unisex a musím říct, že jakožto vůně pro pány mi voní dokonale. Cítím z ní levandluli, což je u pánské toaletní vody docela neobvyklá složka, avšak velmi zajímavá. Samozřejmě k sobě obě toaletní vody designově sedí a flakonky jsou zdobené prvky s mořskou tématikou.






Dalšími představenými vůněmi jsou produkty řady Pure Pastel od značky Betty Barclay, kterou jsem dosud vůbec neznala. Tyto vůně jsou designově opravdu slaďoučké a rozkošně maličkaté. Obě jsou velmi svěží a podle mě vhodné právě na jaro a léto. Žlutá varianta s názvem Pure Pastel Lemon je květinová, logicky více citrusová. Zelená, ovocně-dřevitá Pure Pastel Mint, má v sobě mátové tóny a z těchto dvou mě oslovila více, avšak musím uznat, že se mi obě velice zamlouvají. K těmto kráskám ladila balonková výzdoba a především spousta pastelových cukrátek a bonbonků.



Celá akce byla vedena volnějším stylem, což se mi zamlouvá a skvěle jsem si tuto událost užila. Musím jednoznačně pochválit celý tým, který na tomto eventu pracoval, protože byl promyšlený do posledního detailu. Agentura, která má na starost propagaci těchto vůní nese název Rottenschlager a zaměstnanci na těchto projektech pracují až ve Vídni. Opět musím poděkovat milé a šikovné Lucii za pozvání a krásnou akci, kterou pro nás takto zařídila a navíc i sama moderovala. Domů jsem si odnesla dvě obrovské kazety se všemi zmíněnými vůněmi, takže je již testuji a jsem zvědavá, jak na tom budou s výdrží. Všechny zmíněné produkty můžete sehnat v našich drogériích, především v Rossmannu a d&m za cenu okolo šesti set korun, záleží však na objemu vůně.


Co na vůně z drogérie říkáte?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)