NKD Self Tan SKN: Pre-Shower Tan



Jestliže rádi používáte samoopalovací přípravky tak jako já, tak zbystřete. Dnes bych Vám ráda napsala něco o tomto produktu s názvem Pre-Shower Tan od značky NKD Self Tan SKN, jenž spadá pod známou značku samoopalovací kosmetiky Vita Liberata. Tento produkt slibuje samoopálení za pouhých deset minut. Použití je vcelku velmi jednoduché. Aplikujete krém ve větším množství na partie, jenž chcete samoopálit, v mém případě to jsou vždy nohy, paže a pak většinou horní část těla jako ramena, dekolt, záda, krk a uši. Následně počkáte deset minut a celý produkt z těla smyjete ve sprše. Opálení se pak objeví zhruba za čtyři hodiny. Já si rozdílu všimnu hned ráno po probuzení. Krém příjemně voní, avšak nemohu říct, že bych z něj necítila takovou tu klasickou vůni samoopalovacích produktů, avšak není to nic hrozného. Produkt není zabarvený a tak nevidíte, kde jste jej a v jakém množství aplikovali. Musím říct, že mé tělo produkt samoopaluje přirozeně a bez fleků, nebo oranžového nádechu. Intenzita zabarvení je podle mě parádní, použiji krém tak jednou až dvakrát týdně a jsem krásně přirozeně shnědá. Opálení mi po jedné aplikaci vydrží týden, každým dnem přirozeně mizí a to bez flekatění. Oblíbila jsem si jej především v těch nejvíce parných dnech, kdy nemám ráda, když na sobě musím nechat samoopalovací krém, nebo pěnu den působit a úplně se na mě roztéká a zabarvuje oblečení. S tímhle krémem takové problémy nemáte. Navíc nepotřebujete k aplikaci speciální rukavici, avšak nezapomeňte dlaně pořádně umýt mýdlem. Pokožka těla je po aplikaci navíc krásně hydratovaná a vyživená a to díky ingrediencím jako je meloun, hrozny, aloe vera a neroli. Produkt má certifikát 100% organického DHA, což si u takových produktů hlídám. 


Za mě tedy palce nahoru, produkt doporučuji a stal se jedním z mých nejoblíbenějších samoopalovacích produktů a opravdu žasnu na tím, jaké krásné opálení dodává krém, jenž se nanáší před koupelí. Tento samoopalovací krém seženete exkluzivně v síti parfumerií Douglas a to za cenu 549 Kč za 150 mililitrů produktu.

Používáte samoopalovací produkty?

5 komentářů:

  1. fíha, tak tento som ešte nevidela, dosť ma zaujal, samoopaľováky od VL používam pravidelne:), akurát sa pri tomto obávam, toho, že nesfarbuje a ja by som nevedela, kde som ho naniesla a kde nie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to mi na takových nebarvících produktech taky trošku vadí, ale už jsem si v tom udělala systém. Tohle je hutné jako nějaké tělové mléko a tak to tak i nanáším a opravdu celé části těla promasíruji a produkt do pokožky důkladně vtírám. Nemám pak žádné fleky a samoopálení je všude. :-)

      Vymazat
  2. O tomto produktu jsem ještě neslyšela, vypadá tedy parádně! :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, pro mě také novinka, ale rozhodně výborná! :-)

      Vymazat
  3. O takovém výrobku slyším prvně a popravdě mě to tedy hodně zaujalo. Můj St.Moriz se mnou dá jeden den a konec, nemluvě o tom, když se potím a opálení se mi "roztéká", hotová noční můra!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)