Clarins: Instant Light Lip Comfort Oil



Nevím zda má ještě nějaký smysl o tomto olejíčku básnit. Už jsem se o jeho bráškovi v jiné barevné variantě rozepsala tady. Každopádně tuto verzi jsem už dávno spotřebovala a byla nutnost ji nahradit novým produktem. Tentokrát jsem sáhla po barevné variantě číslo dvě Raspberry. Vlastnostmi je tedy naprosto totožný jako originální a jak já říkám "medový" Clarins Instant Light Comfort Oil. Jedná se o olejový balzám na rty, který spojuje péči o rty s krásným leskem. Malinová varinata nechává na rtech trošku růžového zabarvení, avšak tint je opravdu lehoulinký a téměř není zaznamenatelný. Produkt se po nějaké době do rtů vstřebá a zenechává je krásně vyživené a hydratované. Pro mě top produkt, tkerý budu kupovat nejspíš stále a stále dokola! Já ten svůj zakoupila v parfumerii Douglas s jejich v akci za něco okolo 350 Kč.


Jaké produkty na rty máte nejraději?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)