Soaphoria: Královské dentální sérum



Možná pro Vás může být název tohoto produktu trochu matoucí, avšak věřte, že i přes sérum v názvu se jedná o zubní pastu. Já už nepoužívám jiné pasty, než přírodní a to proto, že se snažím vyhýbat sulfátům kde to jde a přeci jenom si myslím, že přes ústní dutinu už mohou způsobit více škody, než jen na ruce. Dále se mi na nich líbí, že díky absenci sulfátů nepění, není třeba neustále vyplivovat pěnu a nezkracuji si tak proces čištění zubů. Posledním důvodem je, že obsahují samé báječné látky, které navíc zklidňují dásně a tak mě od té doby, co používám přírodní produkdy na čištění zubů, žuby a dásně nebolí, nehjsou citlivé, nebo krvácivé.


V Královském dentálním séru přírodní slovenské značky Soaphoria najdete kokosový olej, aloe vera, bylinné výtažky z máty peprné, rozmarýnu a šalvěje lékařské. Aktivní látkou zde je černé uhlí, které na sebe umí vázat nečistoty a podle mého pasty s jeho obsahem zoubky vždy trochu bělí. Produkt neobsahuje barviva, chemikálie, je 100% přírodní.


Na produktu se mi zamlouvá jeho praktické balení s pumpičkou, navíc je rozměrově praktické do kabelky, nebo kosmetické taštičky. V současné době používám sonický zubní kartáček, na který aplikuji množství o velikosti hrášku tohoto produktu. Pasta je díky černému uhlí zabarvená do černa, ale nebojte, nijak umyvadlo, nebo kůži nebarví. Jak jsem již zmínila, pasta nepění. Má velmi jemnou svěží chuť i vůni. Po opláchnutí mám opravdu pocit vyčištšných a čistých zubů, částěčky černého uhlí a možná i sody, kterou pasta obsahuje, zuby jemňoulince pulírují a pocitově je to podle mě znát. Toto má mít také za následek bělejší chrup a já si myslím, že po té době, co pastu používám, vidím rozdíl. Jsem s touto pastou opravdu spokojená a nemám co bych jí vytkla. Rozhodně produkt doporučuji. K sehnání je tady, za 227 Kč na Folly.cz.



Zkoušeli jste pastu s obsahem černého uhlí?


3 komentáře:

  1. Černou pastu jsem zkoušela jen od Ecodenty. Pravidelně kupujeme černé kartáčky s uhlím. Toto sérum už mám delší dobu v hledáčku. Používáme nejčastěji pasty od Weledy, ale až spotřebujeme, půjdu do séra :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Cierne uhlie mam rada v mydle. V zubnej paste by som sa ho vsak bala pouzit kvoli obrusovaniu zubnej skloviny. Velmi by ma zaujimalo, co by na tento kozmeticky pocit povedal zubar.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se na částečky uhlí v pastách svého zubaře ptala a zmínil, že jednou za čas nevidí problém. Určitě by se taková pasta neměla používat každodenně celý život, avšak na spotřebování jedné tuby nic neviděl. Na abrazivním způsobu čištění zubů fungují téměř všechny běžné pasty z drogérie, avšak obrušují díky chemickým látkám. Tato pasta je šetrnější a přírodní. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)